Apr 20, 2010

posto posto

hmm ... hmmm... skang ni exam mood. Kawan2 ngn aku suma kucar kacir study kat library, kt blik, kt pentas..huhu. Bg aku paper sem ni suma bosan2 daa.. sem ni paling bosan dan menyusahkn kot.
Stakat ni mcm2 ragam lecturer da aku jumpa..huhu.. xtau la cane nasib aku sem dpn..agak risau dsitu!!

waa xsabarnye ak nk blah dr ump ni. aku nk keje, nk beli skuter.huhu...of course la honda icon! 
kompem aku sgt cantik bergaya dgn moto nih..

HONDA ICON

cpt la abes blajaaa...aku  nak beli motor..huhu


5 comments:

Kojack de Alloohaa said...

ceh..honda bulat C70 sdah..lg lawa serta cun dan hebat

akuhajar said...

kamu tolong belikan la skuter honda ikon..

rionix said...

pakai dwet pt sudey..

akuhajar said...

abeh tu aku nk mkn per duk ump neh!! ko nk payung aku lah?? bleh, no hal

rionix said...

jgn riso psl makan. rejeki ada dimana2.