Apr 23, 2010

kosong

xpat jawab exam td. sedihnyaa.ketas kosong itu aku pandang sepi. Xtau nak conteng apa kat muka dia.Aku tau, Mesti bdn ketas tu sakit kalu aku tulis jawapan yg salah.jwpn yg merapu2.hmmm kesian ketas tue..

Study subjek tu 1 week, still xpat nk jawab dgn elok. Sedihnya. Aku pandang ketas org lain, penuh dgn tulisan..tapi ketas aku,masih banyak yg kosong. Soalan exam ke yg bersalah? ke aku yg xpandai belajar?

mybe aku tersilap cara belajar lagi. Da nak abeh blaja still xtau cara yg betul nk belajar utk exam..Kesiannye aku!

Tapi yg penting aku da lulus subjek tue.. xperlu difikirkan lagi okeh.. KEEP MOVING HAJAR~

4 paper to go...gambate kudasai!!

3 comments:

Kojack de Alloohaa said...

yiihhaaa...keep the music clean bebeh

akuhajar said...

lari topik tol la org tua ni

rionix said...

sama la kita. xleh jwb gak