Mar 18, 2010

life is short

      Seperti luarbiasa, hari ini aku besiap2 awal pg.. dgn berbekalkn payung lizah, aku meredah hujan ribut untuk sampai on time kul 8 kat fakulti awam. Semangat nak jumpe  co supervisor meronta2 dalam kotak hati aku. Bong, partner aku sampai lewat dr aku.Heh. Berpeluh sakan die, padahal punye la sejuk pagi2 neh! sehat sgt kot...  Hampir 40 menet, menunggu org yg ditunggu xmuncul2 jugak. Lastly, aku ngn bong pun decide utk balik ke bilik kesayangan.. Masa on da way balik, minda aku lintang pukang pker caner nk upgrade kan chapter 2 n 3. Nk search tenet la, p library la, p lab la..

      At last, ble sampai je bilik, aku landing dpn laptop yg da sedia on, dengan pantas bukak laman web facebook..dan terus bermain cafe world tanpa rase sikit pun nk buat keje...huhhuhuhu..bongok je aku neh.. ble aku nk betobat neh

No comments: