Aug 16, 2009

ingt kojek je ke bleh buat tag!

keje untuk week ni berbakul2. maka aku nak buat tag untuk mereleaskan ketensionan dan melegakan hati aku yg kucar kacir ini.

arahan tag :
1. letak gambau manusia yg korang mention kat soklan no 1
2. hendak lah jujur beri jawapan walaupun kebenaran tu amat menyakitkan hati.

Soalan :


1. Apakah hubungan awak dan dia? (Sesiapa pun boleh)


kawan panjat gunung.
beliau ni SINGLE lagi yer kawan2. so, sesiapa yg berminat bleh la aku tolong kenen2 kan!


2. 5 impression terhadap dia


- hitam
- muke series
- malas nk pegi joging
- xpandai masak nasi goreng
- junior apek


3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak

bg buah stoberi..


4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak?


rilexx, chill, cool"


5. Kalau dia kekasih awak.. awak akan


masuk hospital gile, sebab asik gelak je hari2


6. Kalau dia jadi musuh awak. awak


bile selisih bahu dgn die, terus lempang je.


7. Kalau dia kekasih awak. awak akan

bodoh. tadi kan aku da jawab


8. Kalau dia jadi musuh awak... mungkin kerana

die xtepati janji


9. Overall impression ttg dia


mamat ni slalu bz. maklum la org penting


10. The most desirable thing to do to her/him


nak p bercuti di puncak cameron! (hehehe)
Ape jadah soklan english lak ni!!


11. Apakah awak rasa ttg pandangan orang terhadap awak?

HOT!!

12. The character/(s) of you for yourself?

minah selamber. hidup mesti sempoi beb!


14. The most ideal person you want to be with

ngn encik no 1.


15. For people who like you.. tell sumthing to them

kepada sape2 yg suka atau cinta kat aku (huahuahua) jangan malu jangan segan, bagitau je kat aku!! bak kate pepatah, tak kenal maka x cinta!!


16. Ten people you tag

kojeck
shahir
arep
sumee
shidi
suhaila
sha
mar
fit
lizah

No comments: