Aug 17, 2009

alkisah seorang budak comot pergi diner


aku selalu tertanya2, ape yg best sangat p dinner? Selepas mendapat desakan dan kata2 motivasi daripada spongegirl ngn neurulnabila, maka aku pun ambik keputusan utk join diner fkasa kelmarin. Padahal aku ade bnyk keje yg perlu diselesaikan. tapi xpe, demi untuk support kawan2, aku pergi!!

maka, bermula la misi mencari baju yg grand2 utk dipakai ke majlis itu. Aku dgn kawan2 ke megamall kuantan dgn berbekalkan beberapa not 50. aku pn terpikir, perluke aku berhabis duit untuk satu malam tu aje!! mmg xpatut. Sedang aku pung pang pung pang dgn kawan2 untuk memilih baju, aku terjumpe baju yang sesuai untuk aku. Memang sesuai untuk gadis comot macam aku ni! Next, untuk mengurangkan kecomotan aku, aku terus pergi ke Watsons untuk ushar2 barang makeup. Aku membeli silky girl duo eye shadow, smokey spark. dengan harapan, aku nak dapatkan smokey ayes.Baru ade seri bukan!!

Around pukul 8.15, aku dan wanita2 yg berpakaian funky, dengan perasaan yg berdebar2 masuk ke dewan gambang resort. Fikiran aku xtentu hala memikirkan pasal makanan.Yaa ini lah masanya untuk aku makan makanan yang sedap2. Aku rasa nk sentiasa berada disisi makanan ngn desert yg disediakan.Tapi telah diganggu gugat oleh perasaan malu aku. Kang orng cakap aku ni kuat melantak pulak!!

my pic :


my friend :

dari kiri(bdk comot, izni, blop2, sue, sai, neb, spongegirl)


alaa tomey2...



"they are so gourgeous" huahua


Ble sampai je bilik, aku dah mula xsedap ati. speech outline x prepare lagi.. adoyai!!

8 comments:

SITI HAJAR BTE ABDOL GANI said...

check2 rock

En.Shahir said...

perhhh... dahsat ar lu... hajau... dressup cm mnh indie.. tdung cm Yuna beb... blh 'angaw' oOooo tgk hg.. wakakakaka.. muhahahahaha.. satu pic hg snyum x ikhlas.. hahahaha.. nk pnjm rantai 2 blh?? nk bg mak aku pkai..

SITI HAJAR BTE ABDOL GANI said...

nak pinjam rantai?? boleh shahir, utk ko sume bole

Kojack de Alloohaa said...

wooo...angau ak dibuat mu..haha..serius x lena ak tdoq smlam..

BILA nak pulang tasbih ak blik hah...??!!

cidi_t said...

ohohoho..... btol ckp kojek...
weh, brani approve la kojek nyer comment...
tunjukkn darah pahlawan melake ko...
hua3......

cidi_t said...

ternyata beliau sorg serikandi yg gagah perkasa... hahahaha....

soella said...

awww..aww...
ko yg paling transformasi gemilang beb...

SITI HAJAR BTE ABDOL GANI said...

jack > nnti abes bulan pose ni aku pulangkan lah. ak nk berzikir ngn tasbih tur

shidi > aku hajar la, stakat comment gtu x goyang pun.. huhu

soella > kate dinner!! hehe