Dec 18, 2010

ajau merepek kembali


Assalamualaikum..

Fuh da berhabuk2 blog aku nih!adoii..da mcm2 serangga ade,silap2 tikus pun ade kot dalam ni.hahaha

First story, Alhamdulillah, ak da setelkan 7 sem di UMP..tnggal 1 sem je lg, iaitu untuk praktikal around 6 month..mr black ni slaluuuuu ja nasihat kat aku..bunyiknya mcm ni

Mr black:            : awak buat LI elok2, jgn buat sambil lewa ja, buat yang terbaik untuk dptkn kerja terus kt                             tmpat Li tu..pastu jgn bodoh sombong, kalu xtau tanye.kalu supervisor bg projek,                             buat sungguh2, jangn bertangguh..bla3333
Aku:                   : yee baik awk..

…..xkan nk cakap xnaklah!..ske ati I lah,,nk malas2 ke ape ke, Li je pon..hahaha (memang la nk kena cepuk kalu ckp gini kan).

Second story, aku nak belajar berdikari..xmau susah kn kuarga n mr black lg..ishk3
.
Aku kira da dekat 4 taun xstay lama kat rumah ni, stat p metrik kat kedah setahun, pahtuh blaja kat UMP 3 ½ taun..tapi akhirnya aku balik ke tmpat kelahiranku.Pergh bosan gler ah..duk umah kompem2 xleh kuar mlm,detim ngn mr black (uwargghhhh)…silap2 meroyan ak kt umah ni, ishk3.

Hmm xmau mintak mak abah wet lagi,walaupun duk umah kan, pahtuh nak byk2 tolong mak kat dapoq,( masak xreti2 lagi..adoiii),pendek kata xmau bg depa menyampahla bila aku kt umah ni..hua3

Untuk mr black, xmau merajuk and jeles xtentu pasal,xmau pura2 bodoh utk selesaikan mslah sendiri lg..hehe 

K la,sampai sini aje utk arini..bye thanks sbb sudi baca blog ni yer.jgn muntah sudah la lps abeh bc ey..hhiihi

2 comments:

Anonymous said...

hohohoho... nk LI yer?
gud luck keyh! hoping the best from u!
t.care!

nama saya syazana said...

baru aku taw ko kapel ngn penyanyi.