Jan 5, 2010

thanks 4 the memory

25 aribulan aritu p panjat gunung yongyap. fes time ak pnjt ggng kt bnjaran titiwangsa tuh. Dak2 lain sume da hampir graduate da..huhu aku je yg teruja tgk scene kt gunung tu.Pedulik la diorng nk ckp ape pun.mmg sangat cantik banjaran tuh.keliling gunung aku naik tu adalah gunung jugak!sangat hebat disitu.hehe,

Ramai gak kawan baru aku kenai,yg paling kenai si ajim ngn ijam.huahuahua.kemain lagi aku bemesra ngn depa bedua nih.Guide ngn aku pun da mcm lame kenal dah.nama die riot! eh silap RIOQ..kikiki siap kamceng ngn adek die lg mia.dalam kepale otak si rioq ni bisnes je manjang.Kawan baik die nama syarul,sama je senget 2 2 org tuh. Rioq ni bawak ayor 20liter naik kepuncak.memang gler ah.Janji die dpt buat kuih bengkang ngn agar agar!.

menu kami bkn megi or sadin. Hah megi?? ape tu? kate si Rioq..die bela kitorng baik punye.Bg makan macam menu kat hotel.Contonye udang masak lemak, ikan masak taucu, kari daging,bla2..stail masak mmg expert siot, aku pon xreti,kui3.

Cte pasai trek kat situ, mmg membunuh la. Tapi x sedasyat CUS kot. Mmg cium tanah nak panjat gunung nih.mencanak je manjang. Tapi aku bejaye gak control mental aku. Agak mental jgk la..hehe. Tapi masa nk turun puncak tuh, aku rasa xsedap hati jek,tah apesal tah..then ak buat kptsn xnak jln sensorng. Kalu x aku sesat kot dlm hutan tue. Then aku pon p turun ngn si ijam n ajim. Kesian depa tepaksa jadi bodygad aku.Dah la jalan lambat.Sebab kaki aku injured la plak. Abg wan pun injured gak, smpai bedarah kening die..kesian.

Ermm bnyk lagi peristiwa sebenarnye, tapi malas la nk tulih..hehe

Tu la fes time aku p sungai siput n jnjalan kt ipoh. Agak seronok di situ.Kt ipoh ni ade 2 stesen upenye iaitu medan kid n medan gopeng..huuu. Pening ak dibuatnye. Dak2 lain p balik nek train ke kl sentral,saje je ngelat xmo blik ump.huh..tp ak xkisah pown..hehe

p/s : malas nk buat wane warni,hitam itu bergaya beb!

1 comment:

Anonymous said...

SALAH!!!!!!!!! NAME DIE RYOQ, BUKAN RIOQ.... LOL