Aug 22, 2009

`xleh belah tag ni

1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
* air tebu

2. apakah bende paling penting dlm hidup kamu?
* keluarga saya

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
* kampung alai

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
* im single ok

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
*xsempat nk becinte. bnyk bende lain nk kene pke

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
* makan dalam bilik je

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
* .handout hydrology
8. Apakah nama penuh kamu??
* Siti Hajar bte Abdol Gani

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
* abah ler. Spoting je, dapat duit tanpa kene bebel

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
* atok, nenek, baby areen

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
* rahmah (dak kampung aku)
* farhana (dak kampung aku)
* rumate haku skg


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
* iyer.

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
* gunung ganang dan air terjun

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
* skali tgk mcm sombong gler
* anak org jawe
* kapel ngn Pat
* ske tdo
* kanak2 pintar

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
* indie band
* bunyi drum
* drama korea
* kamen rider
* asam pedas
* hiking
* senior skola
* duit

16. Pelukan atau ciuman??
* pelukan mak aku

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
* bodo ar
* mengong
* Ya Allah
* Rilek sudeh
* mende ar
* weh
* dak


18. 8 buah buku yang paling baru di baca??
* novel alaf 21

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
* acab
* ska
* hujan
* mcr
* red jumpsuit apparatus
* lagu2 nasyid
* muse
20. Mari men'TAG' 8 orang lain...
xde mood nak tag org lorr, ngntuk nak tdo

No comments: